Mērķis: attīstīt pedagogu kompetences, īpaši integrētās STEM (zinātne, tehnoloģijas, inženierija, matemātika) mācīšanas prasmes, balstoties uz sadarbības pieeju problēmu risināšanā (Collaborative problem solving – CPS) un pieredzes apmaiņu starp projektā iesaistītajām valstīm.
Projekta uzdevumi:
- attīstīt pedagogu integrētās mācīšanas prasmes, balstoties uz CPS;
- izstrādāt pedagogu tālākizglītības programmu un daudzveidīgus mācību materiālus;
- izpētīt jaunas mācīšanas, mācīšanās un vērtēšanas formas;
- palīdzēt skolotājiem bērnu motivēšanā un iedvesmošanā atklājumiem un mācībām;
- dalīties labās prakses pieredzē skolēnu intereses palielināšanā par STEM un tehnisko radošumu, kritiskās domāšanas prasmju attīstīšanu, iniciatīvu, uzņēmējdarbības kompetencēm, aktīvu ieguldījumu sabiedrības progresa veicināšanā.
Partneri: 10 organizācijas no 8 valstīm: Latvija, Lietuva, Grieķija, Spānija, Igaunija, Portugāle, Bulgārija, Itālija.
Projekta vadošais partneris: Lietuvas valsts Izglītības Attīstības centrs.
Asociētie partneri: Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas Austrumlatvijas Tehnoloģiju vidusskola, Alūksnes novada vidusskola, Valmieras sākumskola, Valmieras Valsts ģimnāzija.
Projekta rezultāti:
- Pedagogu tālākizglītības programma integrēto mācīšanas prasmju attīstīšanai,
- Labās prakses piemēru apkopojums;
- Digitālo mācīšanās objektu apkopojums;
- Ietekmes izvērtējuma instruments;
- Nacionālie pasākumi: semināri, informēšanas pasākumi u.c.