+371 65235635     |        iicbirojs@gmail.com
Izglītības iniciatīvu centrs
  • PAR MUMS
    • Par Izglītības iniciatīvu centru (IIC)
    • Komanda
    • Kontakti
    • Rekvizīti
    • Kļūsti par biedru
    • Ziedojumiem
  • INICIATĪVAS
    • Iniciatīvas
    • Kopienu resursu centri
    • Latvijas romu pilsoniskā monitoringa koalīcija
    • Galerija
  • TĀLĀKIZGLĪTĪBA
    • Aktuālie kursi pirmsskolām
    • Metodikas mācību materiāli
    • Kursi pirmsskolu pedagogiem
    • Kursi skolu pedagogiem
    • Kursi pirmsskolu skolotāju palīgiem
    • Semināri NVO un pašvaldībām
    • Semināri vecākiem
  • PUBLIKĀCIJAS
    • Publicitāte
      • Aizraujošas un izglītojošas aktivitātes ģimenēm ar bērniem
      • Jau trīs gadus Latvijā darbojas TOY rotaļlietu centri – bibliotēkas
      • Domā globāli, rīkojies lokāli!
      • «Ringlu» par savu sauc jau 44 ģimenes
      • Globālā izglītība arī Jēkabpilī
      • Atklāj Latvijā pirmo rotaļlietu bibliotēku
      • Vecākiem par izglītības kvalitāti, uzsākot jauno mācību gadu
      • STEAM pieeja izglītībā
    • Kvalitatīva izglītība
      • Metodikas mācību materiāli
      • Ilgtspējīgas attīstības mērķis – KVALITATĪVA IZGLĪTĪBA
      • Kompetents pedagogs 21.gadsimtā
      • Buklets
      • Kvalitatīva pedagoģija: zināšanas praksē
      • Agrīnās bērnības pedagogi veic izmaiņas
      • Investējiet kompetentu pedagogu sagatavošanā
    • Globālā izglītība
      • Muzeji un ilgtspējīga attīstība
      • Globālā pilsoniskā izglītība (GPI) nezināmai nākotnei
      • INFOGRAFIKA Augstākā izglītība un ilgtspējīga attīstība
      • Ilgtspējīgas attīstības mērķu karte
      • Attīstības sadarbība
      • Globālā izglītība
      • Ilgtspējīgas attīstības mērķi
      • Citi materiāli
    • Iekļaujoša izglītība
      • Spēļu centri-bibliotēkas vietējā kopienā: TOY metodes iekļaušanai pieeja
      • Iekļaujošu nodarbību apraksti
      • Metodiskie ieteikumi atbalsta grupām
    • Romu saliedētība
      • Civil society monitoring reports
      • Rekomendācijas politikas veidotājiem romu bērnu iekļaušanai pirmsskolas izglītībā
      • Informative material “Child`s and parents` rights and obligations”
      • Romu tiesības uz izglītību: īstenošanas situācija Latvijā
      • Informatīvs materiāls romu mediatoriem
      • Romu integrācijas politikas principi
      • Darbs ar romu kopienu pašvaldībās
      • Programma romu vecākiem
      • Romu mediatora darbs
      • Romu bērni skolā: monitoringa datu analīze
    • Vecākiem
      • Bērnu un vecāku tiesības un pienākumi
      • Liekam pamatus kvalitatīvai izglītībai
      • Vecāku viedokļi par izglītības kvalitāti
  • ENG
    • About CEI
    • Current projects
    • Realized projects
      • Roma projects
      • Other projects
  • RUS
    • O нас
    • Mетодические материалы
Login
  • PAR MUMS
    • Par Izglītības iniciatīvu centru (IIC)
    • Komanda
    • Kontakti
    • Rekvizīti
    • Kļūsti par biedru
    • Ziedojumiem
  • INICIATĪVAS
    • Iniciatīvas
    • Kopienu resursu centri
    • Latvijas romu pilsoniskā monitoringa koalīcija
    • Galerija
  • TĀLĀKIZGLĪTĪBA
    • Aktuālie kursi pirmsskolām
    • Metodikas mācību materiāli
    • Kursi pirmsskolu pedagogiem
    • Kursi skolu pedagogiem
    • Kursi pirmsskolu skolotāju palīgiem
    • Semināri NVO un pašvaldībām
    • Semināri vecākiem
  • PUBLIKĀCIJAS
    • Publicitāte
      • Aizraujošas un izglītojošas aktivitātes ģimenēm ar bērniem
      • Jau trīs gadus Latvijā darbojas TOY rotaļlietu centri – bibliotēkas
      • Domā globāli, rīkojies lokāli!
      • «Ringlu» par savu sauc jau 44 ģimenes
      • Globālā izglītība arī Jēkabpilī
      • Atklāj Latvijā pirmo rotaļlietu bibliotēku
      • Vecākiem par izglītības kvalitāti, uzsākot jauno mācību gadu
      • STEAM pieeja izglītībā
    • Kvalitatīva izglītība
      • Metodikas mācību materiāli
      • Ilgtspējīgas attīstības mērķis – KVALITATĪVA IZGLĪTĪBA
      • Kompetents pedagogs 21.gadsimtā
      • Buklets
      • Kvalitatīva pedagoģija: zināšanas praksē
      • Agrīnās bērnības pedagogi veic izmaiņas
      • Investējiet kompetentu pedagogu sagatavošanā
    • Globālā izglītība
      • Muzeji un ilgtspējīga attīstība
      • Globālā pilsoniskā izglītība (GPI) nezināmai nākotnei
      • INFOGRAFIKA Augstākā izglītība un ilgtspējīga attīstība
      • Ilgtspējīgas attīstības mērķu karte
      • Attīstības sadarbība
      • Globālā izglītība
      • Ilgtspējīgas attīstības mērķi
      • Citi materiāli
    • Iekļaujoša izglītība
      • Spēļu centri-bibliotēkas vietējā kopienā: TOY metodes iekļaušanai pieeja
      • Iekļaujošu nodarbību apraksti
      • Metodiskie ieteikumi atbalsta grupām
    • Romu saliedētība
      • Civil society monitoring reports
      • Rekomendācijas politikas veidotājiem romu bērnu iekļaušanai pirmsskolas izglītībā
      • Informative material “Child`s and parents` rights and obligations”
      • Romu tiesības uz izglītību: īstenošanas situācija Latvijā
      • Informatīvs materiāls romu mediatoriem
      • Romu integrācijas politikas principi
      • Darbs ar romu kopienu pašvaldībās
      • Programma romu vecākiem
      • Romu mediatora darbs
      • Romu bērni skolā: monitoringa datu analīze
    • Vecākiem
      • Bērnu un vecāku tiesības un pienākumi
      • Liekam pamatus kvalitatīvai izglītībai
      • Vecāku viedokļi par izglītības kvalitāti
  • ENG
    • About CEI
    • Current projects
    • Realized projects
      • Roma projects
      • Other projects
  • RUS
    • O нас
    • Mетодические материалы
Izglītības iniciatīvu centrs

Other projects

SEED: Social and Emotional Education and Development. Upscaling awareness and skills in ECEC practice

Read ...

NGO Capacity Development Project

Read ...

COMPETENT EDUCATORS OF THE 21st CENTURY: Putting Knowledge into Practice

 

 

READ ...

Innovative Teacher – Motivated Student: Collaborative Problem Solving

READ ...

KONTAKTI

Rīgas iela 216 b, Jēkabpils, LV-5202, Latvija.

  • +371 65235635
  • +371 26306704
  • iicbirojs@gmail.com
© Copyright 2004-2017 IZGLĪTĪBAS INICIATĪVU CENTRS
  • TERMS OF USE
  • PRIVACY AND SECURITY
  • POLICY
  • SITEMAP