PUBLIKĀCIJAS Aizraujošas un izglītojošas aktivitātes ģimenēm ar bērniem Jau trīs gadus Latvijā darbojas TOY rotaļlietu centri bibliotēkas Domā globāli, rīkojies lokāli Globālā izglītība arī Jēkabpilī Vecākiem par izglītības kvalitāti uzsākot jauno mācību gadu STEAM pieeja izglītībā KVALITATĪVA IZGLĪTĪBA Metodikas mācību materiāli Ilgtspējīgas attīstības mērķis – KVALITATĪVA IZGLĪTĪBA Kompetents pedagogs 21.gadsimtā Buklets Kvalitatīva pedagoģija: zināšanas praksē Agrīnās bērnības pedagogi veic izmaiņas Investējiet kompetentu pedagogu sagatavošanā GLOBĀLĀ IZGLĪTĪBA Muzeji un ilgtspējīga attīstība Globālā pilsoniskā izglītība (GPI) nezināmai nākotnei INFOGRAFIKA Augstākā izglītība un ilgtspējīga attīstība Ilgtspējīgas attīstības mērķu karte Attīstības sadarbība Globālā izglītība Ilgtspējīgas attīstības mērķi Citi materiāli IEKĻAUJOŠA IZGLĪTĪBA Spēļu centri-bibliotēkas vietējā kopienā: TOY metodes iekļaušanai pieeja Iekļaujošu nodarbību apraksti Metodiskie ieteikumi atbalsta grupām ROMU INTEGRĀCIJA Civil society monitoring reports Rekomendācijas politikas veidotājiem romu bērnu iekļaušanai pirmsskolas izglītībā Informative material “Child`s and parents` rights and obligations” Romu tiesības uz izglītību: īstenošanas situācija Latvijā Informatīvs materiāls romu mediatoriem Romu integrācijas politikas principi Darbs ar romu kopienu pašvaldībās Programma romu vecākiem Romu mediatora darbs Romu bērni skolā: monitoringa datu analīze VECĀKIEM Bērnu un vecāku tiesības un pienākumi Liekam pamatus kvalitatīvai izglītībai Vecāku viedokļi par izglītības kvalitāti