+371 65235635     |        iicbirojs@gmail.com
Izglītības iniciatīvu centrs
  • PAR MUMS
    • Par Izglītības iniciatīvu centru (IIC)
    • Komanda
    • Kontakti
    • Rekvizīti
    • Kļūsti par biedru
    • Ziedojumiem
  • INICIATĪVAS
    • Iniciatīvas
    • Kopienu resursu centri
    • Latvijas romu pilsoniskā monitoringa koalīcija
    • Galerija
  • TĀLĀKIZGLĪTĪBA
    • Aktuālie kursi pirmsskolām
    • Metodikas mācību materiāli
    • Kursi pirmsskolu pedagogiem
    • Kursi skolu pedagogiem
    • Kursi pirmsskolu skolotāju palīgiem
    • Semināri NVO un pašvaldībām
    • Semināri vecākiem
  • PUBLIKĀCIJAS
    • Publicitāte
      • Aizraujošas un izglītojošas aktivitātes ģimenēm ar bērniem
      • Jau trīs gadus Latvijā darbojas TOY rotaļlietu centri – bibliotēkas
      • Domā globāli, rīkojies lokāli!
      • «Ringlu» par savu sauc jau 44 ģimenes
      • Globālā izglītība arī Jēkabpilī
      • Atklāj Latvijā pirmo rotaļlietu bibliotēku
      • Vecākiem par izglītības kvalitāti, uzsākot jauno mācību gadu
      • STEAM pieeja izglītībā
    • Kvalitatīva izglītība
      • Metodikas mācību materiāli
      • Ilgtspējīgas attīstības mērķis – KVALITATĪVA IZGLĪTĪBA
      • Kompetents pedagogs 21.gadsimtā
      • Buklets
      • Kvalitatīva pedagoģija: zināšanas praksē
      • Agrīnās bērnības pedagogi veic izmaiņas
      • Investējiet kompetentu pedagogu sagatavošanā
    • Globālā izglītība
      • Muzeji un ilgtspējīga attīstība
      • Globālā pilsoniskā izglītība (GPI) nezināmai nākotnei
      • INFOGRAFIKA Augstākā izglītība un ilgtspējīga attīstība
      • Ilgtspējīgas attīstības mērķu karte
      • Attīstības sadarbība
      • Globālā izglītība
      • Ilgtspējīgas attīstības mērķi
      • Citi materiāli
    • Iekļaujoša izglītība
      • Spēļu centri-bibliotēkas vietējā kopienā: TOY metodes iekļaušanai pieeja
      • Iekļaujošu nodarbību apraksti
      • Metodiskie ieteikumi atbalsta grupām
    • Romu saliedētība
      • Civil society monitoring reports
      • Rekomendācijas politikas veidotājiem romu bērnu iekļaušanai pirmsskolas izglītībā
      • Informative material “Child`s and parents` rights and obligations”
      • Romu tiesības uz izglītību: īstenošanas situācija Latvijā
      • Informatīvs materiāls romu mediatoriem
      • Romu integrācijas politikas principi
      • Darbs ar romu kopienu pašvaldībās
      • Programma romu vecākiem
      • Romu mediatora darbs
      • Romu bērni skolā: monitoringa datu analīze
    • Vecākiem
      • Bērnu un vecāku tiesības un pienākumi
      • Liekam pamatus kvalitatīvai izglītībai
      • Vecāku viedokļi par izglītības kvalitāti
  • ENG
    • About CEI
    • Current projects
    • Realized projects
      • Roma projects
      • Other projects
  • RUS
    • O нас
    • Mетодические материалы
Login
  • PAR MUMS
    • Par Izglītības iniciatīvu centru (IIC)
    • Komanda
    • Kontakti
    • Rekvizīti
    • Kļūsti par biedru
    • Ziedojumiem
  • INICIATĪVAS
    • Iniciatīvas
    • Kopienu resursu centri
    • Latvijas romu pilsoniskā monitoringa koalīcija
    • Galerija
  • TĀLĀKIZGLĪTĪBA
    • Aktuālie kursi pirmsskolām
    • Metodikas mācību materiāli
    • Kursi pirmsskolu pedagogiem
    • Kursi skolu pedagogiem
    • Kursi pirmsskolu skolotāju palīgiem
    • Semināri NVO un pašvaldībām
    • Semināri vecākiem
  • PUBLIKĀCIJAS
    • Publicitāte
      • Aizraujošas un izglītojošas aktivitātes ģimenēm ar bērniem
      • Jau trīs gadus Latvijā darbojas TOY rotaļlietu centri – bibliotēkas
      • Domā globāli, rīkojies lokāli!
      • «Ringlu» par savu sauc jau 44 ģimenes
      • Globālā izglītība arī Jēkabpilī
      • Atklāj Latvijā pirmo rotaļlietu bibliotēku
      • Vecākiem par izglītības kvalitāti, uzsākot jauno mācību gadu
      • STEAM pieeja izglītībā
    • Kvalitatīva izglītība
      • Metodikas mācību materiāli
      • Ilgtspējīgas attīstības mērķis – KVALITATĪVA IZGLĪTĪBA
      • Kompetents pedagogs 21.gadsimtā
      • Buklets
      • Kvalitatīva pedagoģija: zināšanas praksē
      • Agrīnās bērnības pedagogi veic izmaiņas
      • Investējiet kompetentu pedagogu sagatavošanā
    • Globālā izglītība
      • Muzeji un ilgtspējīga attīstība
      • Globālā pilsoniskā izglītība (GPI) nezināmai nākotnei
      • INFOGRAFIKA Augstākā izglītība un ilgtspējīga attīstība
      • Ilgtspējīgas attīstības mērķu karte
      • Attīstības sadarbība
      • Globālā izglītība
      • Ilgtspējīgas attīstības mērķi
      • Citi materiāli
    • Iekļaujoša izglītība
      • Spēļu centri-bibliotēkas vietējā kopienā: TOY metodes iekļaušanai pieeja
      • Iekļaujošu nodarbību apraksti
      • Metodiskie ieteikumi atbalsta grupām
    • Romu saliedētība
      • Civil society monitoring reports
      • Rekomendācijas politikas veidotājiem romu bērnu iekļaušanai pirmsskolas izglītībā
      • Informative material “Child`s and parents` rights and obligations”
      • Romu tiesības uz izglītību: īstenošanas situācija Latvijā
      • Informatīvs materiāls romu mediatoriem
      • Romu integrācijas politikas principi
      • Darbs ar romu kopienu pašvaldībās
      • Programma romu vecākiem
      • Romu mediatora darbs
      • Romu bērni skolā: monitoringa datu analīze
    • Vecākiem
      • Bērnu un vecāku tiesības un pienākumi
      • Liekam pamatus kvalitatīvai izglītībai
      • Vecāku viedokļi par izglītības kvalitāti
  • ENG
    • About CEI
    • Current projects
    • Realized projects
      • Roma projects
      • Other projects
  • RUS
    • O нас
    • Mетодические материалы
Izglītības iniciatīvu centrs

Publicitāte

PUBLIKĀCIJAS
Aizraujošas un izglītojošas aktivitātes ģimenēm ar bērniem
Jau trīs gadus Latvijā darbojas TOY rotaļlietu centri bibliotēkas
Domā globāli, rīkojies lokāli
Globālā izglītība arī Jēkabpilī
Vecākiem par izglītības kvalitāti uzsākot jauno mācību gadu
STEAM pieeja izglītībā
KVALITATĪVA IZGLĪTĪBA
Metodikas mācību materiāli
Ilgtspējīgas attīstības mērķis – KVALITATĪVA IZGLĪTĪBA
Kompetents pedagogs 21.gadsimtā
Buklets
Kvalitatīva pedagoģija: zināšanas praksē
Agrīnās bērnības pedagogi veic izmaiņas
Investējiet kompetentu pedagogu sagatavošanā
GLOBĀLĀ IZGLĪTĪBA
Muzeji un ilgtspējīga attīstība
Globālā pilsoniskā izglītība (GPI) nezināmai nākotnei
INFOGRAFIKA Augstākā izglītība un ilgtspējīga attīstība
Ilgtspējīgas attīstības mērķu karte
Attīstības sadarbība
Globālā izglītība
Ilgtspējīgas attīstības mērķi
Citi materiāli
IEKĻAUJOŠA IZGLĪTĪBA
Spēļu centri-bibliotēkas vietējā kopienā: TOY metodes iekļaušanai pieeja
Iekļaujošu nodarbību apraksti
Metodiskie ieteikumi atbalsta grupām
ROMU INTEGRĀCIJA
Civil society monitoring reports
Rekomendācijas politikas veidotājiem romu bērnu iekļaušanai pirmsskolas izglītībā
Informative material “Child`s and parents` rights and obligations”
Romu tiesības uz izglītību: īstenošanas situācija Latvijā
Informatīvs materiāls romu mediatoriem
Romu integrācijas politikas principi
Darbs ar romu kopienu pašvaldībās
Programma romu vecākiem
Romu mediatora darbs
Romu bērni skolā: monitoringa datu analīze
VECĀKIEM
Bērnu un vecāku tiesības un pienākumi
Liekam pamatus kvalitatīvai izglītībai
Vecāku viedokļi par izglītības kvalitāti

IIC / Facebook

Izglītības iniciatīvu centrs – IIC Center for Education Initiatives

Meklēt

KONTAKTI

Rīgas iela 216 b, Jēkabpils, LV-5202, Latvija.

  • +371 65235635
  • +371 26306704
  • iicbirojs@gmail.com
© Copyright 2004-2017 IZGLĪTĪBAS INICIATĪVU CENTRS
  • TERMS OF USE
  • PRIVACY AND SECURITY
  • POLICY
  • SITEMAP