Projekta mērķis bija balstoties uz projekta partneru pieredzi, izstrādāt un īstenot visaptverošu modeli, kas paaugstina pedagogu profesionālās kompetences darbā ar romu bērniem, vecākiem un vietējo sabiedrību.
Aktivitātes:
– četru dažādu kursu īstenošana – tematiskie virzieni:
- agrīnās izglītības nozīme un sociālais taisnīgums izglītībā;
- uzticības un sadarbības veidošana starp pirmsskolu un romu kopienu un citiem vietējās sabiedrības pārstāvjiem;
- darbs ar romu bērniem/ ģimenēm, kas ir un kas nav iesaistīti pirmsskolas izglītībā;
- romu vecāku iesaistīšana un prasmju stiprināšana bērnu attīstībai un iekļaušanai;
– romu kultūrai un attīstībai atbilstošu multilingvālu materiālu izstrāde: divas grāmatas darbam ar bērniem un grāmata romu vecākiem;
– iekļaujošu pasākumu īstenošana izglītības iestādē (vismaz 10 aktivitātes);
– projekta pieredzes izplatīšana – nacionālā līmeņa apaļie galdi un starptautiska konference Slovēnijā;
– vadlīnijas politikas veidotājiem nacionālā un EK līmenī.
Mērķa grupa: pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogi un administrācijas pārstāvji, romu bērni un vecāki, kopienas pārstāvji, vietējā sabiedrība.
Projekta Asociētie partneri: Preiļu novada Izglītības pārvalde un PII „Pasaciņa”.
Īstenošanas vieta Latvijā: Preiļu novads.
Projekta mājas lapa: http://khetaun.pei.si/