+371 65235635     |        iicbirojs@gmail.com
Izglītības iniciatīvu centrs
  • PAR MUMS
    • Par Izglītības iniciatīvu centru (IIC)
    • Komanda
    • Kontakti
    • Rekvizīti
    • Kļūsti par biedru
    • Ziedojumiem
  • INICIATĪVAS
    • Iniciatīvas
    • Kopienu resursu centri
    • Latvijas romu pilsoniskā monitoringa koalīcija
    • Galerija
  • TĀLĀKIZGLĪTĪBA
    • Aktuālie kursi pirmsskolām
    • Metodikas mācību materiāli
      • Projektos izstrādātie materiāli
    • Kursi pirmsskolu pedagogiem
    • Kursi skolu pedagogiem
    • Kursi pirmsskolu skolotāju palīgiem
    • Semināri NVO un pašvaldībām
    • Semināri vecākiem
  • PUBLIKĀCIJAS
    • Publicitāte
      • Jau trīs gadus Latvijā darbojas TOY rotaļlietu centri – bibliotēkas
      • Domā globāli, rīkojies lokāli!
      • «Ringlu» par savu sauc jau 44 ģimenes
      • Globālā izglītība arī Jēkabpilī
      • Atklāj Latvijā pirmo rotaļlietu bibliotēku
      • Vecākiem par izglītības kvalitāti, uzsākot jauno mācību gadu
      • STEAM pieeja izglītībā
    • Kvalitatīva izglītība
      • Metodikas mācību materiāli
      • Ilgtspējīgas attīstības mērķis – KVALITATĪVA IZGLĪTĪBA
      • Kompetents pedagogs 21.gadsimtā
      • Buklets
      • Kvalitatīva pedagoģija: zināšanas praksē
      • Agrīnās bērnības pedagogi veic izmaiņas
      • Investējiet kompetentu pedagogu sagatavošanā
    • Globālā izglītība
      • Muzeji un ilgtspējīga attīstība
      • Globālā pilsoniskā izglītība (GPI) nezināmai nākotnei
      • INFOGRAFIKA Augstākā izglītība un ilgtspējīga attīstība
      • Ilgtspējīgas attīstības mērķu karte
      • Attīstības sadarbība
      • Globālā izglītība
      • Ilgtspējīgas attīstības mērķi
      • Citi materiāli
    • Iekļaujoša izglītība
      • Spēļu centri-bibliotēkas vietējā kopienā: TOY metodes iekļaušanai pieeja
      • Iekļaujošu nodarbību apraksti
      • Metodiskie ieteikumi atbalsta grupām
    • Romu saliedētība
      • Civil society monitoring reports
      • Rekomendācijas politikas veidotājiem romu bērnu iekļaušanai pirmsskolas izglītībā
      • Informative material “Child`s and parents` rights and obligations”
      • Romu tiesības uz izglītību: īstenošanas situācija Latvijā
      • Informatīvs materiāls romu mediatoriem
      • Romu integrācijas politikas principi
      • Darbs ar romu kopienu pašvaldībās
      • Programma romu vecākiem
      • Romu mediatora darbs
      • Romu bērni skolā: monitoringa datu analīze
    • Vecākiem
      • Bērnu un vecāku tiesības un pienākumi
      • Liekam pamatus kvalitatīvai izglītībai
      • Vecāku viedokļi par izglītības kvalitāti
  • ENG
    • About CEI
    • Current projects
    • Realized projects
      • Roma projects
      • Other projects
  • RUS
    • O нас
    • Mетодические материалы
Login
  • PAR MUMS
    • Par Izglītības iniciatīvu centru (IIC)
    • Komanda
    • Kontakti
    • Rekvizīti
    • Kļūsti par biedru
    • Ziedojumiem
  • INICIATĪVAS
    • Iniciatīvas
    • Kopienu resursu centri
    • Latvijas romu pilsoniskā monitoringa koalīcija
    • Galerija
  • TĀLĀKIZGLĪTĪBA
    • Aktuālie kursi pirmsskolām
    • Metodikas mācību materiāli
      • Projektos izstrādātie materiāli
    • Kursi pirmsskolu pedagogiem
    • Kursi skolu pedagogiem
    • Kursi pirmsskolu skolotāju palīgiem
    • Semināri NVO un pašvaldībām
    • Semināri vecākiem
  • PUBLIKĀCIJAS
    • Publicitāte
      • Jau trīs gadus Latvijā darbojas TOY rotaļlietu centri – bibliotēkas
      • Domā globāli, rīkojies lokāli!
      • «Ringlu» par savu sauc jau 44 ģimenes
      • Globālā izglītība arī Jēkabpilī
      • Atklāj Latvijā pirmo rotaļlietu bibliotēku
      • Vecākiem par izglītības kvalitāti, uzsākot jauno mācību gadu
      • STEAM pieeja izglītībā
    • Kvalitatīva izglītība
      • Metodikas mācību materiāli
      • Ilgtspējīgas attīstības mērķis – KVALITATĪVA IZGLĪTĪBA
      • Kompetents pedagogs 21.gadsimtā
      • Buklets
      • Kvalitatīva pedagoģija: zināšanas praksē
      • Agrīnās bērnības pedagogi veic izmaiņas
      • Investējiet kompetentu pedagogu sagatavošanā
    • Globālā izglītība
      • Muzeji un ilgtspējīga attīstība
      • Globālā pilsoniskā izglītība (GPI) nezināmai nākotnei
      • INFOGRAFIKA Augstākā izglītība un ilgtspējīga attīstība
      • Ilgtspējīgas attīstības mērķu karte
      • Attīstības sadarbība
      • Globālā izglītība
      • Ilgtspējīgas attīstības mērķi
      • Citi materiāli
    • Iekļaujoša izglītība
      • Spēļu centri-bibliotēkas vietējā kopienā: TOY metodes iekļaušanai pieeja
      • Iekļaujošu nodarbību apraksti
      • Metodiskie ieteikumi atbalsta grupām
    • Romu saliedētība
      • Civil society monitoring reports
      • Rekomendācijas politikas veidotājiem romu bērnu iekļaušanai pirmsskolas izglītībā
      • Informative material “Child`s and parents` rights and obligations”
      • Romu tiesības uz izglītību: īstenošanas situācija Latvijā
      • Informatīvs materiāls romu mediatoriem
      • Romu integrācijas politikas principi
      • Darbs ar romu kopienu pašvaldībās
      • Programma romu vecākiem
      • Romu mediatora darbs
      • Romu bērni skolā: monitoringa datu analīze
    • Vecākiem
      • Bērnu un vecāku tiesības un pienākumi
      • Liekam pamatus kvalitatīvai izglītībai
      • Vecāku viedokļi par izglītības kvalitāti
  • ENG
    • About CEI
    • Current projects
    • Realized projects
      • Roma projects
      • Other projects
  • RUS
    • O нас
    • Mетодические материалы
Izglītības iniciatīvu centrs

K-Project

Lasīt vairāk noderīgu informāciju par projektiem izglītības jomā IIC blogā.
28 Sep 2017

Romu mediatori – dialogs, līdzdalība un savstarpējā mācīšanās

Piecās Latvijas pilsētās no 2017.gada 1.oktobra darbu uzsāk Romu mediatori (foto no kreisās puses) – Dobelē – Agnese Meļķe, Jelgavas

Read more
11 Aug 2017

Kompetents pedagogs 21.gadsimtā: zināšanas praksē

Lai efektivizētu kvalitatīvas izglītības attīstību Latvijā, tādējādi veicinot pozitīvas pārmaiņas multikulturālas un demokrātiskas sabiedrības attīstībā,  Izglītības iniciatīvu centrs sadarbībā ar British

Read more
5 Jul 2017

Inovatīvs skolotājs – motivēts skolēns: sadarbības pieeja problēmu risināšanā

Projekta īstenošanas laiks: 2015.- 2017.

Read more
5 Jul 2017

Inovatīvs veids romu bērnu izglītībai un aprūpei: TOY metodes iekļaušanai

Projekta mērķis bija veicināt ES Padomes ieteikuma par efektīviem romu integrācijas pasākumiem dalībvalstīs īstenošanu ar inovatīvām metodēm, organizējot speciālus agrās

Read more
5 Jul 2017

“KHETAUN (kopā): galvenie soļi romu bērnu iekļaušanai kvalitatīvās pirmsskolas izglītības programmās

Projekta mērķis bija balstoties uz projekta partneru pieredzi, izstrādāt un īstenot visaptverošu modeli, kas paaugstina pedagogu profesionālās kompetences darbā ar romu

Read more
5 Jul 2017

Demokrātija un dialogs: ekspertu līdzdalības nodrošināšana valsts pārvaldē reģionu NVO interešu aizstāvībai un pārstāvniecībai

Projekta vispārējais mērķis bija nodrošināt kvalitatīvu un profesionālu NVO ekspertu līdzdalību valsts pārvaldē, veicinot reģionālo NVO interešu aizstāvības stiprināšanu. Projekta

Read more
Previous
Next

IIC / Facebook

Izglītības iniciatīvu centrs – IIC Center for Education Initiatives

Meklēt

KONTAKTI

Rīgas iela 216 b, Jēkabpils, LV-5202, Latvija.

  • +371 65235635
  • +371 26306704
  • iicbirojs@gmail.com
© Copyright 2004-2017 IZGLĪTĪBAS INICIATĪVU CENTRS
  • TERMS OF USE
  • PRIVACY AND SECURITY
  • POLICY
  • SITEMAP