INICIATĪVAS
Kultūrpratība – atslēga kultūras daudzveidības iepazīšanai
KultūrpratībaMetodiskais materiāls jauniešu kultūrpratības ...
![Kultūrpratība – atslēga kultūras daudzveidības iepazīšanai](https://iic.lv/wp-content/uploads/2023/05/ML_vizualis-435x435.png)
Atbalsts pedagogiem kvalitatīvas pārejas no pirmsskolas uz sākumskolu organizēšanai
Kvalitatīva izglītībaPētījumi ir apliec...
![Atbalsts pedagogiem kvalitatīvas pārejas no pirmsskolas uz sākumskolu organizēšanai](https://iic.lv/wp-content/uploads/2019/12/TIM_krasas-435x435.png)
Izglītība ilgtspējīgai attīstībai: skaties globāli, rīkojies lokāli
Globālā izglītībaProjekta vispārējais mērķis bija nodrošināt ...
![Izglītība ilgtspējīgai attīstībai: skaties globāli, rīkojies lokāli](https://iic.lv/wp-content/uploads/2019/06/ML_bilde.png)
STEAM – instruments kompetenču pieejas īstenošanai
Kvalitatīva izglītībaSTEAM darbība pēdējos gados attīstās ļoti st...
![STEAM – instruments kompetenču pieejas īstenošanai](https://iic.lv/wp-content/uploads/2018/02/steam4-435x418.png)
Sociāli – emocionālā izglītība un attīstība
Kvalitatīva izglītībaBērnu ilgtermiņa panākumus skolā ietekmē ne t...
![Sociāli – emocionālā izglītība un attīstība](https://iic.lv/wp-content/uploads/2018/01/SEED_Bilde-435x329.png)
Globālā pilsoniskā izglītība – tilts uz ilgtspējīgu attīstību #Bridge47
Globālā izglītībaProjekta galvenais mērķis ir mobilizēt globālo...
![Globālā pilsoniskā izglītība – tilts uz ilgtspējīgu attīstību #Bridge47](https://iic.lv/wp-content/uploads/2017/12/LOGO_Bridge47_transparent-435x288.png)
Romu mediatori – dialogs, līdzdalība un savstarpējā mācīšanās
SaliedētībaPiecās Latvijas pilsētās no 2017.gada 1.oktobra...
![Romu mediatori – dialogs, līdzdalība un savstarpējā mācīšanās](https://iic.lv/wp-content/uploads/2017/09/ROMU_Mediatori-435x435.jpg)
Inovatīvs skolotājs – motivēts skolēns: sadarbības pieeja problēmu risināšanā
Kvalitatīva izglītībaMērķis: attīstīt pedagogu kom...
![Inovatīvs skolotājs – motivēts skolēns: sadarbības pieeja problēmu risināšanā](https://iic.lv/wp-content/uploads/2017/07/STEAM_Foto-435x435.png)
Inovatīvs veids romu bērnu izglītībai un aprūpei: TOY metodes iekļaušanai
SaliedētībaProjekta mērķis bija veicināt ES Padomes ieteik...
![Inovatīvs veids romu bērnu izglītībai un aprūpei: TOY metodes iekļaušanai](https://iic.lv/wp-content/uploads/2017/07/TOY_latviski-435x435.png)
“KHETAUN (kopā): galvenie soļi romu bērnu iekļaušanai kvalitatīvās pirmsskolas izglītības programmās
SaliedētībaProjekta mērķis bija balstotie...
![“KHETAUN (kopā): galvenie soļi romu bērnu iekļaušanai kvalitatīvās pirmsskolas izglītības programmās](https://iic.lv/wp-content/uploads/2017/07/ESlovenija_1-435x435.png)
Demokrātija un dialogs: ekspertu līdzdalības nodrošināšana valsts pārvaldē reģionu NVO interešu aizstāvībai un pārstāvniecībai
Interešu aizstāvībaProjekta vispārējais mērķis bija nodrošināt ...
![Demokrātija un dialogs: ekspertu līdzdalības nodrošināšana valsts pārvaldē reģionu NVO interešu aizstāvībai un pārstāvniecībai](https://iic.lv/wp-content/uploads/2017/07/Foto_1-435x435.png)
Bērnu prāta spēju attīstīšana ar dambretes spēli
Kvalitatīva izglītība
Ar interaktīvām dambretes nodarbībām 5-6ga...
![Bērnu prāta spēju attīstīšana ar dambretes spēli](https://iic.lv/wp-content/uploads/2017/08/2017-02-16-10.47.36-435x435.jpg)
Latgale par ilgtspējīgu izglītību un globālo attīstību
Globālā izglītībaProjekta mērķis ir paaugstināt Latgales reģion...
![Latgale par ilgtspējīgu izglītību un globālo attīstību](https://iic.lv/wp-content/uploads/2017/07/Latgale_1-435x435.png)
Demokrātijas un dialoga kultūra: ekspertu līdzdalības nodrošināšana valsts pārvaldē reģionu NVO interešu aizstāvībai
Interešu aizstāvībaProjekta mērķis ir nodrošināt...
![Demokrātijas un dialoga kultūra: ekspertu līdzdalības nodrošināšana valsts pārvaldē reģionu NVO interešu aizstāvībai](https://iic.lv/wp-content/uploads/2017/07/P1040114-435x435.jpg)